Find Us At:
http://www.facebook.com/iwaniena
Twitter(iWANKU SAHAJA)| @the_real-iwanku

22 Nov 2011

Birthday Boy !

Ahaha ! tanggal 21 November yang lalu ialah hari lahir aku,kebetulan pulak semalamnya hari jadi adha(anak paksu),dan besokknya cuti Sultan johor punya keputraan,jadi mak aku buat lah kenduri doa selamat,sekali dengan kenduri untuk adik aku,die nak sunat ! ahaha ! Lepas dah nak abis majlis,paksu dan keluarga sampai,die bagi kek,haha ! terima kasih paksu ! jadi,aku potong lah,,bagi budak-budak kecik makan,ahaha ! aku sebenarnya tak makan kek untuk pengetahuan korang semua ! heeeee.. Along aku sempat ambil gambar,jadi..aku nak tunjuk lah sikit..sikit je taw.. ehehe :P



BUDAK YANG NAK SUNAT.

#Daniel
#sorry sebab cerita telah disingkatkan.malas nak cerita panjang-panjang.

No comments:

Post a Comment